Kā rīkoties problēmu situācijā

Kā rīkoties problēmu situācijā

Ja sistēmas lietošanas gaitā rodas neskaidrības, lietotājam jārīkojas sekojoši:

  1. Jāpārliecinās, vai darbības ir izpildītas pareizi, atbilstoši lietotāja dokumentācijas aprakstam;
  2. Jāinformē savs sistēmas administrators par problēmu un jāpārliecinās, ka sistēmas iestatījumi un lietotāja piekļuves tiesības ir atbilstošas nepieciešamo darbību veikšanai;
  3. Ja sistēmas administrators nevar novērst radušos problēmu, jāzvana uz Softikom palīdzības dienesta tālruni 67881757 un jāinformē par to klientu atbalsta speciālists. Bezmaksas tehniskā palīdzība pa tālruni ir pieejama atbilstoši noslēgtā līguma nosacījumiem.
  4. Ja problēma ir saistīta ar interneta pieslēgumu vai servera darbību (izņemot gadījumus, kad servera apkalpošanas darbus veic Softikom), jāinformē savs IT administrators.

Tehniskā atbalsta dienests: (+371) 67881757
E-pasts: edus@softikom.lv

Nosūtīt pieteikumu vai uzdot jautājumu:

Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.