Kā notiek EDUS ieviešana

Kā notiek EDUS ieviešana

Lai ieviešanas process liktos Jums saprotams – norādam trīs vienkāršus soļus:

ATBILSTOŠAS EDUS REDAKCIJAS IZVĒLE

Mūsu konsultanti palīdzēs izvēlēties Jūsu organizācijai atbilstošāko EDUS redakciju. Noteikti rekomendējam apmeklēt bezmaksas prezentāciju, kā arī pieteikt piekļuvi EDUS demo videi!

SAGATAVOŠANAS PROCESS

Kad atbilstošākā redakcija ir izvēlēta, sākas sagatavošanas process; tā laikā Jūs mums iesniedzat sekojošu informāciju:

  • sistēmas lietotāju saraksts
  • organizācijas struktūrvienību saraksts
  • dokumentu reģistru saraksts
  • ja nepieciešams, tiek saskaņoti ievadlauki, kuros tiek glabāta informācija par dokumentiem;
  • sistēmā tiek ievietotas Jūsu iesniegtās dokumentu veidnes (līdz 10 gab.);
  • lietotāju piekļuves tiesības  dokumentiem un atļautajām darbībām sistēmā;
  • uz kāda servera atradīsies Jūsu EDUS sistēma;
  • citu informāciju, ja tā nepieciešama papildus izstrādei.

SISTĒMAS UZSTADĪŠANA UN TESTĒŠANA

Kad visa nepieciešamā informācija ir iegūta, sākas sistēmas ieviešanas un konfigurēšanas process, atbilstoši Jūsu organizācijas vajadzībām.

 

Nosūtīt pieteikumu vai uzdot jautājumu:

Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.